اقتصادبازارکسب و کار

سه 3 روشی که شرکت ها می توانند  حقوق صاحبان سهام خود را ارتقا دهند.

برای اطمینان از اینکه تنوع، برابری و دربرگیری در سازمان شما حاکم است، به یاد داشته باشید که روی سهامداران خارجی نیز تمرکز کنید.

سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

بیشتر رهبران کسب و کار، زمانی که تصمیم به ایجاد یک استراتژی DEI می کنند، توجه خود را در داخل سازمان خود متمرکز می کنند – روی مواردی مانند سیاست های استخدام، استراتژی های حفظ و ارتقای کارکنان از گروه های کم نمایندگی، و عوامل فرهنگی که تنوع بیشتر، برابری را ترویج یا مهار می کنند. و شمول. با این حال، بر اساس تجربه ما در کار با برخی از بزرگترین و موفق ترین کسب و کارهای کشور برای پیشبرد اهداف DEI خود، رهبرانی که به فراتر از “چهار دیوار” خود نگاه می کنند – به همان اندازه که روی ذینفعان خارجی تمرکز می کنند و بر نیروی کار خود – تأثیر قابل توجهی ایجاد می کنند. با استراتژی های DEI خود نسبت به همتایان خود.

سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

نحوه عملکرد و نگاه بیرونی یک شرکت در رابطه با DEI تأثیر زیادی بر روابط آن با ذینفعان داخلی و خارجی دارد. به عنوان مثال، 50 درصد از همه کارمندان می گویند که می خواهند شغل خود را برای شرکتی با استراتژی DEI پیشرفته تر یا حقوق برابر بیشتر تغییر دهند. و علاوه بر تقویت تلاش‌های متمرکز داخلی DEI با ایجاد اعتماد و وفاداری در میان نیروهای کار خود (و جذب استعدادهای آینده)، برنامه‌های قوی DEI می‌توانند وفاداری مشتری را با پاسخ دادن به 51 درصد از بزرگسالان ایالات متحده که می‌گویند یا می‌گویند، به دست آورد یا افزایش دهد. به احتمال زیاد» یا «به احتمال زیاد» برای حمایت از شرکتی که تعهد عمومی به طرح‌های DEI می‌دهد.

سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

در Bain & Company و Grads of Life، ما چارچوبی از پنج حوزه اصلی عملیات تجاری ایجاد کرده‌ایم که استراتژی‌های موثر DEI را در بر می‌گیرد. چهار مورد از این حوزه‌های عملیاتی داخلی هستند، در حالی که پنجمین – تعامل خارجی – به بیرون از دیوارهای شرکت نگاه می‌کند تا DEI را در مواردی مانند زنجیره‌های تامین، استراتژی مشتری و محصول، تعامل جامعه و ارتباط با عموم مردم جاسازی کند (شکل 1 را ببینید). .

شکل 1. مؤثرترین استراتژی‌های تنوع، ارزش ویژه و دربرگیرنده حوزه‌های کلیدی عملیات تجاری در داخل و خارج از دیوارهای شرکت است.

سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

راه‌های زیادی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند از این مؤلفه مهم رهبری DEI استقبال کنند. به عنوان مثال، در گزارشی که در سال 2021 منتشر شد، بررسی کردیم که چگونه برنامه‌های تنوع تامین‌کننده می‌توانند اثرات موجی قدرتمندی را در جوامعی ایجاد کنند که از لحاظ تاریخی از جریان اصلی اقتصادی حذف شده‌اند. در اینجا ما به سه اقدام اضافی که شرکت ها می توانند برای ایجاد استراتژی های تعامل خارجی قوی DEI و پیشبرد ارزش سهام فراتر از چهار دیوار خود انجام دهند، بررسی می کنیم.

قالیشویی بابل
قالیشویی بابل

گزارش خارجی در مورد تلاش ها، اهداف و نتایج DEI

با گزارش دهی مداوم و شفاف در مورد اهداف DEI، تلاش ها برای دستیابی به آن اهداف، و پیشرفت به سمت نتایج هدف – کسب و کارها می توانند نشان دهنده تعهد آشکار نه تنها به اصول DEI بلکه به کار سخت و مداومی باشند که برای اجرای این اصول انجام می شود.

چنین گزارش‌های خارجی تعهد را به روش‌های متعددی نشان می‌دهد. این نشان می دهد که یک شرکت قبلاً در سیستم های جمع آوری و ردیابی داده ها سرمایه گذاری کرده است و تأیید می کند که DEI یک اولویت استراتژیک برای تجارت است. افشای عمومی داده‌های DEI همچنین مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار را افزایش می‌دهد و می‌تواند به اقدامات معنادارتری منجر شود: وقتی رهبران می‌دانند اطلاعات عمومی خواهد بود، احتمال بیشتری دارد که به روش‌هایی مطابق با اصول و اهداف اعلام‌شده خود رفتار کنند. یک مثال خوب از یک شرکت که به طور عمومی در مورد تلاش های DEI خود گزارش می دهد، Accenture، یکی از اعضای موسس ائتلاف OneTen است. در سال 2020، Accenture اهداف DEI خود را به عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد مسئولیت پذیری و تسریع پیشرفت در DEI به طور عمومی افشا کرد.

نمایش بیشتر
فروشگاه طلا و جواهر کافه طلا فروشگاه طلا و جواهر کافه طلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا